пятница, 24 января 2020 г.

HIROAKI KATO TERIMA KASIH FREE DOWNLOAD

In , Hiroaki Kato lived and studied at Yogyakarta, Indonesia for one year. Kita menangis bersama Kita tertawa bersama Kita kecewa bersama Kita bahagia bersama Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Anata to naite Anata to waratte Anata to okotte Anata to yorokonde Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Dari aku kepadamu dan untuk segalanya Dari aku kepadamu dan untuk semuanya Arigato Terima kasih Ima to yuu shunkanni Arigato Terima kasih Kokoro kara Terima kasih. Our highlights from Reading Festival , from rock and roll to getting rickrolled Fest. Hiroaki Kato, 9th March , Born in Tokyo. At that time, there was a huge earthquake in Central Java and more than people were lost. Outside Lands takes live music to a higher level Fest. hiroaki kato terima kasih

Uploader: Ditilar
Date Added: 7 September 2006
File Size: 64.14 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 13797
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Kita tsrima bersama Kita tertawa bersama Kita kecewa bersama Kita bahagia bersama Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Anata to naite Anata to waratte Anata to okotte Anata to yorokonde Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Dari aku kepadamu dan untuk segalanya Dari aku kepadamu dan untuk semuanya Arigato Terima kasih Ima to yuu shunkanni Arigato Terima kasih Kokoro kara Terima kasih.

Hiroaki Kato collaborates with some of Indonesian artists.

Hiroaki Kato

View all trending tracks. Since he moved from Tokyo to Jakarta in. A new version of Last. At that time, there was a huge earthquake in Central Java and more than people were lost. After 3 years working in Indonesia.

Connect your Spotify account to your Last. Hiroaki Kato thought that now is the time to launch an album.

hiroaki kato terima kasih

He also performed with Tulus and sang his song in Japanese. InHiroaki Kato translated one of the Indonesia's best selling novel.

Hiroaki Kato wishes that this album could be an inspiration and be a part of Indonesia music industry.

Terimakasih by Hiroaki Kato on TIDAL

Our highlights from Reading Festivalfrom rock and roll to getting rickrolled Fest. Hiroaki Kato, 9th MarchBorn in Tokyo. Outside Lands takes live music to a kaato level Fest.

Don't want to see ads? During his stay, he involved in many entertaiment related activites.

hiroaki kato terima kasih

After he finished his study in Yogyakarta. After Hiroaki Kato launched the album, he is now katl a lot of upcoming live performance in Japan and several cities in Indonesia.

Terimakasih

InHiroaki Kato lived and studied teeima Yogyakarta, Indonesia for one year. Connect to Spotify Dismiss. Hiroaki Kato volunteered himself as a musician to entertain people that suffered by the disaster along with other Indonesian universities organizations. Download Profile Hiroaki Kato. He remains active on appearing in Indonesia TV Programs.

hiroaki kato terima kasih

Furthermore, the uniqueness of this album is that he sings with 3 languages, Indonesian, Japanese, and English. Lyrics Kita menangis bersama Kita tertawa bersama Kita kecewa bersama Kita bahagia bersama Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Anata to naite Anata to waratte Anata to okotte Anata to yorokonde Di kala ku merasa tidak berdaya Ku teringat akan senyuman Yang selalu hadir untukku Arigato Terima kasih Atas segala karunia hidup di dunia Arigato Terima kasih Arigato Terima kasih Semuanya diawali dari rasa terima kasih Dari aku kepadamu dan untuk segalanya Dari aku kepadamu dan untuk semuanya Arigato Terima kasih Ima to yuu shunkanni Arigato Terima kasih Kokoro kara Terima kasih.

There are 10 powerful songs in this album that each song has its own uniqueness and character.

Комментариев нет:

Отправить комментарий